FAQ (pytania i odpowiedzi)

Rozwiń wszystkie
Zakup prezentu
  1. Nie wiem jaki prezent wybrać.

    Skorzystaj z podpowiedzi w wyszukiwarce po lewej stronie, gdzie możesz zaznaczyć "dla kogo" i "okazja", aby wyselekcjonować najbardziej pasujące prezenty.

    Jeśli nie wiesz czy dany prezent się spodoba wybierz zestaw prezentowy, za pomocą którego sam Obdarowany będzie mógł wybrać prezent mieszczący się w wybranej kategorii cenowej.

    Zawsze możesz do nas zadzwonić i dopytać o radę specjalisty - tel. +48 32 307-13-31.

  2. W jakim terminie otrzymam voucher? Zależy mi na czasie.

    Jest kilka dostępnych form wysyłki. Express voucher, który jest najszybszą formą, otrzymasz od razu po złożeniu zamówienia na podany adres e-mail. Możesz go samodzielnie wydrukować. Pozostałe formy wysyłki dostępny są na stronie: Dostawa voucherów.

Rezerwacja i realizacja vouchera
  1. Otrzymałem Voucher. Jak go zrealizować?

    Skorzystaj z sekcji: rezerwacja lub zadzwoń do nas i podaj terminy, które Ci pasują. Po skonsultowaniu z naszymi partnerami podamy Ci termin realizacji prezentu.

Wymiana vouchera
  1. Czy mogę wymienić prezent na inny?

    Jest taka możliwość. W przypadku wyboru droższego prezentu, wymagana jest dopłata. Szczegóły w Regulaminie: Wymiana prezentu.

Biuro: ul. Zygmunta Starego 1/3, 44-100 Gliwice
tel. 32 307 13 31, 530 219 808, email: kontakt@1000prezentow.pl
NIP: 6312608223

Płatności obsługuje:

Wszystkie pola są wymagane.




x